Menu
Nadzór informatyczny dla Firm
Posiadając wieloletnie doświadczenie w wielu dziedzinach z branży IT jesteśmy w stanie sprostać wszystkim problemom spotykanym podczas codziennej pracy z różnorodnymi rodzajami sprzętu i oprogramowania komputerowego. Dzięki temu możemy zaoferować kompleksowe usługi outsourcingowe dla Klientów biznesowych.
Każdy z Klientów uzyskuje możliwość skorzystania z indywidualnego zakresu usług, które mają być świadczone na jego rzecz. Istotnym punktem każdej umowy jest gwarantowany czas reakcji, który negocjujemy indywidualnie, dostosowując się do wymagań Klienta. Podstawowymi zagadnieniami, które w takich przypadkach realizujemy są:
- zarządzanie infrastruktura informatyczną - usługa mająca za zadanie zarządzania wszystkimi elementami teleinformatycznymi znajdującymi się w siedzibie Klienta, na wszystkich "etapach życia". Począwszy od zakupu sprzętu, poprzez ich instalację, bieżącą konserwację, prowadzenie zmian i aktualizacji, aż po utylizację zużytych elementów infrastruktury.
- zarządzanie aplikacjami - utrzymywanie w ciągłej dostępności i auktualności systemów informatycznych używanych przez Klientów.
- audyt sprzętu i oprogramowania - usługa mająca za zadanie skatalogować i uzupełnić informacje o używanym sprzęcie oraz zapewnić legalność oprogramowania znajdującego się w siedzibie Klienta.
- zapewnienie bezpieczeństwa newralgicznych danych - uzgodnienie i realizacja systemów backupowych w porozumieniu z Klientem celem zapewnienia ciągłości pracy i szybkiej reakcji w sytuacjach awaryjnych.
- dostawa sprzętu informatycznego - dzięki umowom z największymi hurtowniami sprzętu komputerowego w Polsce, jestesmy w stanie zagrawantować klientowi zakup sprzętu komputerowego w atrakcyjnej cenie z realizacją na nastepny dzień roboczy (warunkiem jest dostępność wybranego towaru).
Podstawowymi korzyściami jakie nasi Klienci uzyskują, podpisując umowę o świadczenie usług informatycznych są:
- redukcja kosztów - brak konieczności zatrudnienia wykwalifikowanych pracowników, zakupu dodatkowych urzadzeń diagnostycznych, oprogramowania itp.;
- dostęp do najnowszych technologii i wiedzy - gwarantowana pomoc doświadczonych specjalistów bez konieczności ich zatrudniania; dostęp do najnowszych zastosowań teleinformatycznych;
- oszczędność czasu - odciążenie firmy i możliwość wykonywania przez nią wyłącznie kluczowych zadań.